شخصیت های کارتونی در بازاریابی

شخصیت های کارتونی در بازاریابی

شخصیت های کارتونی در بازاریابی

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    • ساعت : ۱۱:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۳۰۷۵
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

چگونه کسب و کار خود را با استفاده از شخصیت های کارتونی ( کاراکتر )در بازاریابی افزایش دهید ؟

شخصیت های کارتونی در بازاریابی اغلب به عنوان ابزاری برای جذب بیشتر افراد استفاده می شود. اما چطور و چرا یک نام تجاری را جذاب تر می کنند؟

امروز ما موضوع را بررسی می کنیم و توضیح می دهیم که چرا کاراکترهای کارتونی به نفع کسب و کار شما هستند. در حقیقت، شما متوجه خواهید شد که کدام برندها شکست می خورند و چگونه به این مشکلات غلبه می کنند.

نکته: هیچ ارتباطی با کیفیت محصول و قیمت گذاری ندارد.

نحوه استفاده از شخصیت های کارتونی در بازاریابی به نفع شماست؟ بیایید شروع کنیم.

شخصیت های کارتونی: سلاح مخفی شما برای جلب توجه.

بازاریابان می دانند که مردم فقط زمانی از شما خرید می کنند که محصول شما مشکلات خود را حل می کند. اما قبل از رسیدن به آنجا، چند مرحله ضروری وجود دارد که به آن اشاره میکنیم :

شما باید توجه کنید.

سپس شما می توانید مشکل را حل کنید.

در نتیجه شما علاقه را افزایش می دهید.

سپس، شما راه حل (محصول یا سرویس خود را) می دهید، که باید قیمت را توجیه کند.

اکثر برند ها در مرحله اول شکست می خورند.

شخصیت های کارتونی GraphicMama: در حال گذر از زمان ، توجه، مهمترین هدیه ای است که مخاطبان می توانند به شما بدهند. و بدترین دشمن شما هم توجه است. این قاتل خاموش است که به آرامی کسب و کار شما را خراب می کند. با این حال، مخاطبان خود را قضاوت نکنید. چگونه مغز مشتری مدرن کار می کند؟ چه مدت می توانید توجه مشتری خود را حفظ کنید؟

شخصیت های کارتونی در بازاریابی ، اغلب برای ضرب و شتم (بالا بردن ) بخش توجه ، استفاده می شوند.  برای بسیاری از حواس پرتی های اطراف مشتری مدرن (گوشی های هوشمند برای شروع)، شما نیاز به یک سلاح واقعا قوی در ابزار بازاریابی خود دارید.

به یاد داشته باشید: هدف شما این است که توجه مخاطبان را جلب کنید واین توجه را نگه دارید!

چرا کاراکترهای کارتونی در بازاریابی کار می کنند؟

Cartoons of GraphicMama:  شخصیت های کاریکاتور می توانند حتی پیچیده ترین محصول، خدمات یا محتوای snackable را ایجاد کنند. برای اضافه کردن به معادله، این فرایند باید در محدوده توجه مشتری قرار گیرد. این گوشه ای از مبارزه واقعی است، ما می دانیم.

بنابراین، شخصیت های کارتونی در بازاریابی توانایی تفکر شما را ساده تر می کنند زیرا آنها محتوا را سرگرم کننده و جذاب میکنند. یک تحقیق توسط شرکت ۳M نشان داد که مغز انسان، محتوای بصری را ۶۰ هزار بار سریعتر از متن ساده پردازش می کند. قابل ملاحظه است، آیا نیست؟

اما چرا شخصیت های کارتونی را بر روی انواع دیگر تصاویر گرافیکی انتخاب می کنید؟

شخصیت های کارتونی GraphicMama در marketingPeople وقتی که آنها درک می کنند، اما اول مردم باید احساس کنند که درک شده اند.

شخصیت های کارتونی در نمایندگی از زندگی مردم بسیار خوب هستند. آنها را برای بیننده بسیار آسان می کند تا خود را در کفش شخصیت کارتونی قرار دهد، تا زمانی که آنها در معرض مشکلات و موضوعات مشابه در زندگی واقعی باشند. به این ترتیب کارتون ها به راحتی به افراد متصل می شوند. حتی بهتر، شخصیت های کارتونی اغلب برای رفع مسائل حتی حساس بدون مزاحمت استفاده می شوند. آنها در ارائه واقعیت خشن به طرز نرم تر، بسیار خوب هستند.

بنابراین، هنگامی که مردم احساسی نزدیک به شخصیت پیدا می کنند، به گوش دادن به شما باز می گردند.

شخصیت های کارتونی از افراد واقعی جذاب تر هستند.

تقریبا همه برای شخصیت کاریکاتور ناز احساس دلسوزی می کنند.

شخصیت کارتونی در عشق توسط GraphicMamaFirstly، شخصیت های کارتونی تحریک نوستالژی ناخودآگاه برای سال های دوران کودکی بی رحم است.  این باعث می شود آنها احساس کنند با چیزی آشنا هستند، چیزی که خاطرات دلپذیر را به ارمغان می آورد.

دوم، شخصیت های کارتونی ، سرگرم کننده و آسان برای بیان احساسات هستند. همیشه بدانید چرا Sticker رسانه های اجتماعی بسیار محبوب شد؟ مردم به طور طبیعی به هر چیزی که سرگرم کننده است و نیاز به تلاش کمی دارد، کشیده می شوند. احساسات خود را از طریق یک Sticker آسان تر می توانید از معنی مشابه در متن توضیح دهید. در عوض، این احساسات را از طریق کارتون آسان تر می بینیم. این روش ارتباط (تصویری) به طور گسترده ای توسط برند های تجاری در بازاریابی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد

 شخصیت های کارتونی برای برند های "جدی"

بسیاری از برندها، نگران این هستند که حضور یک شخصیت کارتونی که در کنار نام تجاری اش قرار دارد، باعث می شود افراد آنها را جدی نگیرند. خب، بیایید با آن روبرو شویم: موضوعات شرکتی خسته کننده به ندرت می توانند توجه را تا زمانی که ما دوست داریم، حفظ کنند. وجود یک شخصیت کارتونی با دقت انتخاب شده،که مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهد، موجب جریان مداوم خواهد شد، نه اینکه آسیب بر شهرت نام تجاری "جدی" شود.

شخصیت کارتونی نینجا توسط GraphicMamaBenefit No.۱: شخصیت های کارتونی، نام تجاری خود را قابل تشخیص می دانند.

با توجه به قوانین مغز، مردم می توانند تا سه روز بعد ۶۵٪ اطلاعات بصری را به یاد آورند، در مقایسه با ۱۰٪ از اطلاعات مشابه در متن ساده. احتمالا، افراد با نام تجاری بهتر، شما را حفظ خواهند کرد اگر شخصیت کاریکاتور همراه با فعالیت های بازاریابی خود داشته باشید.

مزایای شماره ۲: شخصیت های کارتونی باعث می شود نام تجاری شما بیشتر قابل اطمینان باشد.

سخنگوی کارتونی ناز به شما کمک می کند تا اعتماد مردم را به دست آورید. به این ترتیب، مخاطبان ، برند شما را به خوبی می بینند و ارتباطات بلافاصله بهبود می یابد. چرا از یک انسان واقعی استفاده نکنید؟

مزایای شماره ۳: شخصیت کارتونی به نظر جالب توجه تر است.

شخصیت های کارتونی اغلب مردم را تشویق می کنند. ما می توانیم همه موافق باشیم که متن ساده برای خواندن سخت است و معمولا توجه شما را برای مدت طولانی حفظ نمی کند. از سوی دیگر، کارتون ها علاقه تماشا را می گیرند. به یاد داشته باشید: افراد علاقه مند به خرید! خیلی مهم هستند .

مزایای شماره ۴: شخصیت های کارتونی می توانند در همه جا مناسب باشند.

از ویدیو های توضیح دهنده به نمایشگاه های شرکت، مقالات وبلاگ، تبلیغات و غیره. شخصیت های کارتونی به اندازه کافی متنوع هستند تا بتوانند به هر فعالیت بازاریابی متکی باشند و تاثیر آن را افزایش دهند.

مزایای شماره ۵: شخصیت های کارتونی یک محتوای ارزشمند به اشتراک می گذارند.

شخصیت های کارتونی بسیار لذت بخش هستند که می توانند یک تکه محتوا را به اشتراک بگذارند. از آنجا که کارتون ها به راحتی به مردم متصل می شوند، احساساتی را که مردم می خواهند با به اشتراک گذاشتن با دیگران بیان کنند، تحریک می کنند.

شخصیت های کارتونی در بازاریابی در نهایت ، کسب و کار شما را رونق می دهد.

کلیه عوامل ذکر شده بالا از شخصیت های کارتونی به عنوان عوامل محرک احساسی هستند. و هیجان ایجاد می کنند.

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده