آموزش کشیدن اژدها سوار در فتوشاپ

آموزش کشیدن اژدها سوار در فتوشاپ

آموزش کشیدن اژدها سوار در فتوشاپ

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    • ساعت : ۰۸:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۲۵۳۲
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

در این آموزش نحوه کشیدن اژدها به سبک فرانسوی را یاد خواهید گرفت . برای کشیدن این نقاشی از فتوشاپ سی اس 2 استفاده شده است . شما می توانید این نقاشی را با ورژن های بالاتر هم انجام دهید .

1- بازی با براش ها :

برای شروع کار ابتدا یک سند باز کنید و با استفاده از چاک براش یا هر براشی که کار کردن برای شما راحت است استفاده کنید . اول از همه بک گراند کار را با براش به رنگ خاکستری در آورید . سپس با استفاده از براشی که نویزهایی در اطراف داشته باشد شکل کلی اژدها را بکشید . دقت کنید در مراحل اولیه کار قرار داریم ، بنابراین باید یک شمای کلی از کار داشته باشیم و لازم نیست کار دقیق و منظم باشد . برای استفاده از براش ها می توانید از تکسچرهای تصاویر و یا ترکیب چند براش یک براش جدید برای خود ایجاد کنید . یا به طور پیش فرض از براش های آماده برنامه استفاده کنید .

   

2- اضافه کردن موج ها :

در این قسمت از نقاشی احتیاج به موج ها و طرح های آبسترکت داریم .  همچنین با استفاده از برنامه های دیگر مانند ایل و یا زی براش می توانید چنین خطوطی ایجاد کنید .

   

3- ادامه موج ها :

بعد از آوردن موج ها و استفاده از آنها باید قسمت های اضافی را پاک کنید . دقت کنید موج ها را در قسمت های مختلف اژدها قرار دهید . همچنین قسمت هایی دیگر از اژدها را با استفاده از موج ها تکمیل کنید . به طور مثال بعضی قسمت ها را می توانید دوباره بکشید یا با استفاده از موج ها آن قسمت ها را تکمیل کنید .

 

4- رنگ آمیزی :

از اینجا به بعد وارد مرحله رنگ آمیزی همراه با اضافه کردن جزییات می شویم .

برای رنگ آمیزی کار تک رنگ در فتوشاپ راه های بسیاری وجود دارد . یکی از آنها استفاده از وریشن در قسمت اجاسمنت است . با استفاده از این تکنیک می توانید رنگ دلخواه به کار اضافه کنید . سپس براش را برداشته و مد آن را به کلر تغییر دهید . بعد از انجام مراحل فوق به راحتی می توانید هر رنگی را با ترنسپرنتی دلخواه به کار اضافه کنید .

5- داشتن ایده :

ممکن است از خود بپرسید که صورت اژدها باید چه شکلی باشد و یا سوال های مشابهی که در ذهنتان به وجود می آید . جواب شما ساده است ، قبل از کشیدن یک تصویر باید تمام جزییات را در ذهن خود مرور کنید .

برای ایده گرفتن هم می توانید از عکس حیوانات دیگر استفاده کنید . در این جا به دلیل هم خوانی موجها با اسکلت ماهی می توانید ایده استفاده از اسکلت ماهی به جا سر اژدها را متصور شوید .

 

6- تکسچرها :

یعد از گرفتن ایده می توانید از عکس های حیوانات متشابه برای استفاده از پوست و سایر قسمت های آنها بر روی نقاشی استفاده کنید .

می توانید عکس را بر روی تصویر قرار دهید و قسمت های مورد علاقه و البته مرتبط را از روی آن اجرا کنید یا اینکه مد عکس را تغییر دهید به طوری که تنها چند خط از عکس باقی بماند به این ترتیب از آنها برای قسمت های مختلف استفاده کنید و سایر قسمت های اضافی را پاک کنید . در اینجا از پوست سوسمار برای کشیدن صورت و گردن اژدها با توجه به گفته های بالا استفاده شده است .

   

7- اضافه کردن جزییات :

تقریبا کار تمام شده است . از اینجا به بعد بستگی به دقت طراح به جزییات و نحوه نور پردازی ذهن طراح دارد. شما می توانید با استفاده از تکسچرها و موج ها افکت های خاص به اژدها اضافه کنید .

   
 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده