بسته بندی آبمیوه

بسته بندی آبمیوه

بسته بندی آبمیوه

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    • ساعت : ۰۲:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۲۱۰۶
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

بسته بندی که در پایین مشاهده می کنید به گونه ای انجام شده است که با لوگوی این مجموعه آمیخته شود ، مخصوصا هنگامی که در سوپرمارکت ها این محصولات کنار هم چیده می شود .

این برند jooze نام دارد که این مجموعه را شخصی به نام yunyeen yong اهل استرالیا تاسیس کرده است . این بسته بندی ها با قالب یکسان و در رنگ بندی های مختلف و زیبا طراحی شده اند که بویژه برای کودکان که هدف این محصولات هستند جذابیت های فراوانی دارند .

روند طراحی بسته بندی :

در واقع هدف این بسته بندی ها بیشتر کودکان پیش دبستانی و دبستان می باشد . مجموعه ای که معتقد است عادات غذایی درست و سالم باید از سنین کودکی به فرزندانمان القا شود . طراحی این بسته بندی ها از میوه های برش خورده الهام گرفته است و طرحی که به صورت حروف در این بسته بندی ها طراحی شده به صورت لذت بخش و به گونه ای شاداب می باشد تا کودکان مجذوب آن شوند . در اصل این بسته بندی ها به گونه ای طراحی شده اند تا با کودکان ارتباط برقرار کنند .

بسته بندی آبمیوه :

بسته بندی آبمیوه ها بصورت شبیه سازی از میوه ها طراحی شده اند . یعنی زمانی که این بسته بندی ها که شبیه برش های میوه است را در قفسه ای کنار هم می چینید یک جذابیت خاصی برای مخاطب می تواند داشته باشد .

مدت زمان طراحی :

دو هفته و نیم زمان برده تا طراح ایده این طرح را شکل دهد و تنها یک هفته و نیم مانده به پایان مدت قرار داد ، ایده آن نهایی شده است ، البته تنها برای بسته بندی یک نوع آبمیوه . پس از آن همه چیز در جای خود قرار گرفته و مرحله طراحی بسته بندی ها به سرانجام رسیده است .

گروه طراحی گرافیک آنلاین و چاپ دیزاینو

 

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده