نقد تیزر تبلیغاتی پولیک

نقد تیزر تبلیغاتی پولیک

نقد تیزر تبلیغاتی پولیک

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    • ساعت : ۲۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۸۰
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

کمتر از یک ماه هست که تیزر تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای در حال پخش هست و آنقدر این تیزر هجو ، زشت و بی معنی واقعی کلمه بی ارزش هست که نتوانستیم سکوت کنیم .

گاهی تیزرها با شوخی با اعتقادات مذهبی ، سیاسی و یا فرهنگی برخی شوخی می کنند . زمانی که این شوخی تبدیل به توهین شود خشم همان برخی را شاهد می شویم .

   

اما در این تیزر که توسط اپلیکیشن پولیک منتشر شده ، یک اعتقاد از برخی مردم به شوخی گرفته نشده بلکه مسئله ای جهانی مورد توهین قرار گرفته است .

در کنار بازیگر سطحی و آماتور سوژه ها ، مسخره کردن پدر خانواده ، تنها علاقه ی فرزندان به ارث پدری ، بی تفاوتی نسبت به مرگ پدر و رفتارهای توهین آمیز با او و نهایتا واکنش بسیار زشت نسبت به مرگ او ، مسائلی نیست که بتوان با آن شوخی کرد .

پدر و مرگ او چیزی نیست که هر چقدر آن را بیشتر به مسخره و طنز بگیریم بلکه باعث خشونت و نهایتا دلسردی مخاطبان برند نسبت به آن خواهد شد .

مجدد صرف از این توهین ها ، شاهد کارگردانی ، بازیگری و متن ضعیف و نامناسبی هستیم . چرا که در قسمتی از این تیزر مزیت رقابتی این اپلیکیشن عنوان می شود که در مقابل ری اکشن غلو شده و مصنوعی فرزندان را میبینیم . جایی که پدر در آمد ماهیانه در صورت استفاده از پولیک را ماهی یک میلیون و پانصد عنوان می کند ، که با توجه به وضعیت اقتصادی ایران و سن فرزندان نه تنها در آمد کافی ای نیست بلکه نیاز به این همه تعجب و بزرگ نمایی مزیت ساده ی آن نخواهد داشت .

در تبلیغات برند خود صرف نظر از مشورت با مشاوران متخصص این حوزه ، بهتر است کمی متناسب با شخصیت برند خود ، جایگاه آن ، آینده ی متصور شده همگام با استراتژی خود و رعایت اصول اخلاقی و جامعه ی خود برخورد کنیم .

گروه طراحی گرافیک آنلاین و چاپ دیزاینو

دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده