استدیو انیمیشن سازی زیر گنبد کبود

استدیو انیمیشن سازی زیر گنبد کبود

استدیو انیمیشن سازی زیر گنبد کبود

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۶:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۳۶۷۳
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
با سلام به دوستداران دیزاینو  

از مشکلات انیمیشن کاران می توان گفت استدیو انیمیشن سازی ها در کشور ما زیاد دوام نمی آورند . از دلایل منحل شدن استدیوهای انمیشن سازی می توان به : وضع بد اقتصاد کشور ما و مهاجرت نخبگان اشاره کرد که این دو مشکل اصلی باعث می شود انیمیشن ها آن کیفیت لازم را نداشته باشند .

استدیو انیمیشن سازی زیر گنبد کبود اکنون ده ساله شده است  و شعار این استدیو " خاطره گذاشتن برای مردم ایران " است و بنیانگذاران این استدیو انیمیشن سازی گام در پیشرفت انیمیشن های کشورمان گذاشته اند .

این استدیو برای اینکه خود را روی پا نگه دارد ابتدا کار خود را با ساخت تیزر تبلیغاتی های فراوان آغاز کرده است و آن قدر در این زمینه حرفه ای عمل کرد که دیگر به فکر ساخت انیمیشن هایی افتاد تا بتوانند یک آثار ناب از خود در عرصه های جهانی بر جای گذارند .

انیمیشن های این استدیو در کمپانی های پیکسار ، دریم ورکز ، سونی پیکچرز ، گوگل و اپل همچنین دانشگاههای هاروارد و کالج آرتز به اکران گذاشته شده اند . در داخل کشورمان در جشنواره بین المللی پویانمایی تهران ، جایزه های متحرک سازی جشن خانه سینما ، جشنواره های فیلم کوتاه و جشنواره های فیلم های بی کلام تمام جوایز را از آن خود کرده است .

در خلال انیمیشن سازی های زیر گنبد کبود  استدیو های دیگری نیز پیشنهاد های زیادی برای پیشرفت انیمیشن سازی کشورمان داده اند  به عنوان مثال در اوایل افتتاح این استدیو انیمیشن سازی ساخت انیمیشن " روبی و جوجه ها " را مرکز پویانمایی صبا به استدیو زیر گنبد کبود پیشنهاد داده بود .

با توجه به شعار استدیو انیمیشن سازی زیر گنبد کبود که در بالا ذکر شد جالب توجه است که تیتراژهای سریال " زیر آسمان شهر " و فیلم " مدرسه موش ها 2 " که در خاطره خیلی ها جای دارد از کارهای زیر گنبد کبود می باشد . اکنون در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از کارهای این استدیو انیمیشن سازی را مشاهده نمایید :

   
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده