تصویرسازی موزیک آلبوم

تصویرسازی موزیک آلبوم

تصویرسازی موزیک آلبوم

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    • ساعت : ۰۱:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۰۸۴
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
با سلام به دوستداران دیزاینو  

در این مقاله قصد داریم به تصویر سازی های موزیک آلبوم بادهای بی پایان بپردازیم . ابتدا مقداری درباره این آلبوم موسیقی توضیحاتی ارائه دهیم : گروهی که در این آلبوم موسیقی فعالیت دارند را تونل می نامند که 4 سال پیش این گروه تشکیل شده است . این آلبوم بسیار متفاوت شروع به کار کرد ، متفاوت از نظر تصویر و تجسم و همچنین شعرها و قافیه هایی که در این آلبوم استفاده شده است نیز متفاوت است . جالب توجه اینجاست که سازندگان این آلبوم موسیقی در زمینه طراحی گرافیک حرفه ای بودند و تمام مراحل این آلبوم موسیقی از قبیل : ساخت تیزر ، کاور موزیک ، موزیک ویدیو ، آهنگسازی ، تنظیم ، شعر و طراحی گرافیک را به طور کل خودشان انجام داده اند . به دلیل این در این آلبوم از تصویرسازی استفاده شده است چون اولا از آهنگ اول تا آهنگ آخر تماما به صورت یک قصه موزیک ها پیش می رود دوما در این قصه دو کاراکتر فقط نقش بازی می کنند به همین دلیل برای هر یک از آهنگ ها تصویرسازی های خاص خودش را طراحی کرده اند . در واقع می توان گفت این آلبوم موسیقی به مانند یک کتاب داستان است و به این دلیل به صورت موسیقی می باشد تا مخاطب درک بهتری نسبت به داستان داشته باشد .

در تمام این تصویرسازی ها سعی شده از تکرار پرهیز شود و تصویرسازی های متفاوتی ارائه شود تا پیام موسیقی به طور صحیح به مخاطب برسد . این تصویرسازی ها بصورت استاپ موشن با افکت های مخصوص خود  در نرم افزار نیز طراحی شده و همچنین تمامی این تصویرسازی ها به صورت کتابچه ای در آمده تا کنار سی دی های مورد عرضه بفروش برسد . وحالا این تصویرسازی ها را می توانید در زیر تماشا کنید :

 
دیزاینو ، اولین سایت طراحی گرافیک که میتونید مستقیم با طراح ، داخل سایت چت کنید و صدا و عکس و فایل بفرستید .
دیزاینو طراحی شما را ضمانت می کند .
تشکیل شده از برترین طراحان دانشگاهی
انجام کلیه کارهای گرافیکی : طراحی لوگو ، تایپوگرافی ، اینفوگرافی ، تراکت ، کارت ویزیت ، پوستر ، کاتالوگ ، سایت ، اپ ، بنر ، اسلایدر ، جلد مجله و کتاب ، لیبل ، جعبه ، هرنوع بسته بندی و ...
شماره تماس : 02188321534
تلگرام یا واتساپ : 09125225724
موبایل : 09125225724

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده