طراح کارت های صد آفرین

طراح کارت های صد آفرین

طراح کارت های صد آفرین

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    • ساعت : ۱۳:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۲۲۱۰
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:
با سلام به دوستداران دیزاینو  

بعضی از خاطره های کودکی همیشه در ذهن ما بزرگترها باقی می ماند ، مانند کتاب های درسی که در مدرسه ها می خواندیم و هم اکنون با دیدن بعضی از عکس های آن زمان خاطراتی برای ما تداعی می شود . تمامی این عکس ها و طراحی ها را طراح و گرافیست حرفه ای و باتجربه ای  به نام صادق صندوقی طراحی می کرده است .

از کارهای خوب صادق صندوقی می توان به طراحی لوگو  "مهر" اشاره کرد . جالب اینجاست این طراح با تجربه آن زمان که نه اینترنت و نه فضای مجازی بود تمام این اثرات را خلق کرده است .

اگر کسی برای خاطره های کودکی خود ارزش قائل باشد حتما به نام این اسم ( صادق صندوقی ) رفته است و به یاد خواهد داشت که نام صادق صندوقی همیشه نام خوش آوایی می باشد . اگر به کتاب های درسی توجه می کردید همیشه قسمت واج آرایی بصورت (( ص و ق )) نوشته می شد و شناسایی می شد . در این مورد صادق صندوقی می گوید : کتابهای درسی تنها کتاب هایی بودند که با تصویر های قشنگ و زیبا روبرو شدم و همیشه به دنبال این بودم که چه کسی خالق این اثر ها می باشد .

   

آقای صادق صندوقی در همدان متولد شده است و اکنون 71 سال دارد . جالب توجه این است که هم اکنون نیز با وجود اینکه بازنشسته شده است باز کار خود را پیش می برد و آموزش و پرورش از آقای صندوقی به نحو احسن در سازمان پژوهش استفاده می برد . جالب اینجاست که در مصاحبات استخدامی نیز با کارجویان در زمان عکاسی و مصاحبه با لطافت برخورد می کنند و در این زمینه استخدام کارجویان نیز فعالیت دارند .

یکی از آثاری که آقای صندوقی بر جای گذاشته است این است که آثار نقاش های برجسته مثل ژول ورن و هرکول پوآرو را داخل  آلبوم تصویر سازی کرده است . تمام این آثاری که ما در کتاب های دبستان دیدیم در واقع آثار همین نقاش های برجسته است که آثار این نقاش ها را برای ما زنده کرده است . البته چهره این نقاشی ها بعضا از کارتون های معروف مثل آلیس در سرزمین عجایب الهام گرفته است و بعضا نیز از آشنایان و همسایگانی که کنار آقای صندوقی زندگی میکنند نیز الهام گرفته شده است .

بیشتر حرف ما مربوط به کارت های هزار آفرین و صد آفرین می باشد که آقای صندوقی طراحی کرده است . تک تک ما از این کارتها خاطراتی داریم که به خوبی در ذهن مان نقش بسته است و در واقع در آن زمان برای ما که کودک بودیم هیجاناتی داشت . آقای صندوقی در این مورد می گوید : طراحی های این کارت ها را من پیشنهاد دادم و گرافیک آن در عین حال شیک و ساده می باشد . حتی امضای روی کارت ها نیز امضای خودم بود که من را به این فکر انداخت که این کارت ها اگر امضایی نیز داشته باشد بسیار جالب خواهد شد . معلم من در طراحی گرافیک این کارها بسیار نقش موثری داشت و پیشنهادات جالبی می داد . همچنین آثارهای دیگری که آقای صندوقی برجای گذاشته است که می توان به نقاشی اصحاب فیل ، هزار و یکشب ، شاهزاده و گدا ، جین ایر و ... اشاره کرد در ادامه تصاویر این نقاشی ها را می توانید مشاهده نمایید :

    گروه طراحی گرافیک آنلاین و چاپ دیزاینو                

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۱
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده