ویژگی بنرهای خلاقانه

ویژگی بنرهای خلاقانه

ویژگی بنرهای خلاقانه

    • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    • ساعت : ۱۰:۰۰
    • تعداد نظرها : 0
    • تعداد بازدید : ۱۲۶۰
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

انواع بنرهای موجود ، برای اهداف مختلفی که مهم ترین آن ها تبلیغات است ، استفاده می شوند . یکی از عواملی که در تاثیرگذاری این مدل آگهی نقش به سزایی دارد ، نحوه طراحی بنر هاست . این که یک banner تا چه اندازه خلاقانه باشد و باعث جذب کاربر شود ، بحث مفصلی است که به صورت خلاصه در این مقاله نکات لازم برای ساخت بنرهای خلاقانه را برای شما ذکر می کنیم .

نحوه ی ساخت بنرهای خلاقانه

شما به عنوان یک فرد متخصص در دیزاین بنر ، با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در تعریف بنر وجود دارد ، باید بتوانید تلفیق مناسبی از این عناصر را به شکل تبلیغات ایده آل به مشتریان خود عرضه کنید .

   

به نکات زیر در طراحی بنر خلاقانه دقت کنید :

استفاده از محتوای کوتاه :

آن چه که به صورت متنی در قالب این گونه تبلیغات به کار برده می شود ، باید کوتاه باشد و کمتر از کلمات کمک بگیریم . این بدان معنی ست که پرهیز زیادی از متن های طولانی داشته باشید . تبلیغات اینترنتی ( به خصوص آگهی از طریق نمایش banner ) در راستای جذب مخاطب بیشتر و نتیجه اثر بخش می بایست از محتوا طولانی پرهیز نمود .

استفاده از بنرهای انیمیشنی :

استفاده از بنر گیف ، می تواند راهی موثر برای جلب نظر مخاطب باشد ، این فرمت تبلیغات اینترنتی که جزو یکی از محبوب ترین روش های نمایش آگهی در سطح اینترنت می باشد ، در سال های اخیر رواج و محبوبیت زیادی در بین تبلیغ دهندگان اینترنتی داشته است و طیف وسیع آگهی اینترنتی را به خود اختصاص داده است .

دفعات استفاده از انیمیشن :

لوپ های انیمیشن یا به اصطلاح حلقه هایی که به صورت متحرک استفاده می شوند ، نباید بیشتر از ده تا باشد و باید همیشه تعادل را در آن رعایت کرد . در طراحی ، هدف ایجاد طراحی است که نه تنها به خاطر وجود تحرک زیاد در تصاویر برای بازدید کنندگان آزار دهنده نباشد ، بلکه آن ها را به سمت وب سایت شما جذب کند . امروزه و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ این مشکل کمتر دیده می شود . طرح های حرفه ای تر از گذشته انجام می شوند و با توجه قوانین و استانداردهای جدید در تبلیغات اینترنتی ، ورود آگهی های آزار دهنده به دشوار امکان پذیر شده است .

استفاده از کلمات پر جاذبه :

کلماتی در ایجاد یک بنر خلاقانه موثر هستند که بتوانند کشش و میزان نرخ کلیک به سمت صاحب تبلیغ را زیاد کنند . کلماتی مثل رایگان ، تخفیف و ... موثر هستند . کلماتی در این راستا می تواند کمک بسیار مناسبی برای افزایش نرخ کلیک تبلیغ شما داشته باشد .

البته هر کدام از این آیتم ذکر شده ، در صورتی که به صورت افراطی در طرح جای گیرد ، نتیجه عکس آن را برای شما به همراه دارد و بیشتر مورد آزار کاربر خواهد بود تا جذابیت بیشتر آن .

   

ساخت بنر های کوچک

هر چه قدر سایز تبلیغ شما کوچکتر باشد . کار برای طراحان دشوار خواهد شد . در واقع باید سعی کرد که از کمترین فضا ، بیشترین استفاده و بهره وری را برد . در طراحی سایزهای بزرگ ، عموما از بنر فلش استفاده می شود . در صورتی که می خواهید در سایزهای کوچک و طرح کم حجم تری داشته باشید ، gif banner برای شما مناسب تر خواهد بود .

گروه طراحی گرافیک آنلاین و چاپ دیزاینو

   

برچسب ها :

نویسنده :  دیزاینو دیزاینو
  • این مطلب پسندیدم: ۰
  • انتشار این مطلب:

میزان رضایت مندی از این سفارش : از 3 رای ثبت شده

نظرات ثبت شده